New york

Hejsan alla! Back on track fast ändå inte. Mellanlandar hemma för att på tisdag fortsätta till Paris och Rock Werchter med mina bästa, Emma och Felice. Jag hade det GRYMT i New York med mamma. Det blev en lugn vecka men jag är helt slut, vet inte hur många timmar, mil, gator, avenyer jag gått de senaste dagarna. Jag hoppas på att jag kan vända dygnet tills vi flyger till Paris, sedan vända om det i Rock werchter, sedan vända om det igen när vi är tillbaka i Paris. Stackars min kropp...

Jag kommer inte kunna lägga upp bilder från kroatien, studentveckan, balarna och studenten som jag lovade. Får bli lite sentimentala tillbakablickar under sommaren, teaser! Och ja, jag använder sentimental alldeles för mycket, kanske för att jag är det? Haha. I allafall, tänkte baka ihop ett fint litet inlägg med bilder från New York. Skriva vad jag gjorde dag för dag, håll utkik friendos.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0