Rock Werchter

Den senaste månaden har varit den absolut sjukaste i hela mitt liv. Jag har varit på tre semestrar under tiden (Kroatien, New York och Belgien). Jag har gjort så grymt många saker som jag aldrig gjort innan. Den galnaste och roligaste veckan var denna.

Jag är nyss hemkommen från en veckas semestrande med Felice och Emma. Jag och Felice åkte till Paris och festade där, tog sedan tåget bakfulla som fan till Belgien och Rock werchter. Kollaed grymma band tillsammans med emma för att sedan några dagar senare ta tåget till Bryssel. Blev en spontandag där och sedan tog vi buss hem. Sjukaste veckan någonsin, berättar lite mer sen. Resten får bli censurerat,,,,












Avslutar med en väldigt rolig bild. Satt på Davids axlar men det blev lite svårare att komma av de än vad jag trodde.

Sjukaste veckan i mitt liv. Visar fler bilder sen. Nu ska jag kolla paradise hotel. Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0