Topshop

Topshop

Ser lite "reklamigt" ut. Men tänkte bara berätta att i morgon sticker jag till Lund tillsammans med mamsen efter skolan för att dels kolla topshop. Har ett presentkort på 600 där, tänkte att det bör användas. Anledning till att vi sticker till Lund är dels för att peppe fyller år i nästa vecka och vi har inte hittat någon riktigt fin present och anledning två håller jag faktiskt utanför bloggen (i allafall tills vidare). 

Nu tänkte jag sätta mig en liten stund med de kromatografiska metoderna, en gång för alla. I morgon kommer jag rocka Mickes as (det är för honom jag enskilt ska redovisa för). Läskigt. Men jag har gjort det innan och jag kommer göra det igen. Hehe. 

ses och hörs senare. sugit inlägg. Update. Haha, glömde skriva något om bilden. anledningen till att jag valde den är för att jackan är grym och hatten lika så. ringarna de har på topshop är heller inget att leka med, men de har inget med bilden att göra å andra sidan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0