Belöningssystem

Haha, höll på att skriva in mitt inloggningsnamn i rubriken. Men istället kryddar jag... Jag har nämligen gjort mer än vad jag behöver (känner mig ändå inte riktigt klar).
√ Resultaträkning (UF)
√ Balansräkning (UF)
√ Kromatografi: Gelfiltrering, gaskromatografi (GC) och vätskekromatografi (HLPC)
√ Komplexa tal (matte E)

Min eftermiddag har jag tillbringat till: att ansvara för min post som ekonomiansvarig i mitt älskade lilla Kvar företag. Jag har inte berättat så mycket om företaget. Jag tillsammans med 5 andra driver ett företag tillsammans som vi har gjort i ett halvår. Vi skissar fram och tillverkar ett cykellarm (läs: larm inte lås). Så jag har gjort lite kalkyler på vår ekonomi som jag för övrigt ännu inte har tillgång till komiskt nog.  Sedan har jag även fördjupat mig inom molekylernas värld och dylikt, nämligen olika kromatografier (vad det är, tror jag varken ni vill veta eller jag uppreta ännu en gång till idag, haha). Sedan satt jag faktiskt och gjorde matte läxan. Gjorde inte en ända läxa i matte d och jag vet inte om mitt betyd blev lidande för de (har ännu inte fått det, men jag kanske sänks i matte d, jobbigt nog). Därför kände jag att jag vill vända trenden och körde full fart i högsta växel. Vilket förövrigt fungerade då jag fick alla rätt på de uppgifter jag gjorde. 

Jobbigt skolsnack och endast jag läser kan jag garantera. Men det skiter jag fullständigt i eftersom jag skriver det för min skull. Komiskt att jag försvarar mig själv, till mig själv. (Pinsamt om någon läser detta nu i så fall). Nu tänkte jag ta några timmar sömn men innan dess kolla någon trevlig film. god natt (cajsa), haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0