Lördag

Tjenixen. Har umgåtts med Felice i 2 dygn nu. Att man aldrig tröttnar på den nallebjörnen ♥ Vi har faktiskt gjort en massa roligt de senaste dagarna, riktigt bra vecka! Och den fortsätter vara bra. I torsdags blev vi klara med alla skolsaker inför géneve. Vi hade middag i Ängelholm sedan ett gäng goa tjejer. Sedan stack vi hem, kollade film och mös till 2 på natten. Dagen efter stack vi till skolan för att ha en lektion (redovisning) där jag fick mvg, hehe. Sedan fikade jag tillsammans med Emma, mysigt! Sedan drog jag och Felice och käkade kebab på Amadeus och sedan vidare till söder för att se "Love and other drugs". Sedan drog vi hem och kollade "Easy A". Helt ok filmer båda två, helt olikt Felice smak men likt min gamla. Har faktiskt börjat gilla kvalitéts filmer allt mer och skräck. Haha.
Nu ska jag käka oxfilé och i bästa fall träffa min "soon-to-be-sambo" Sara ♥ Det var olagligt längesedan.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0