Att se fram emot

I morgon skriver jag Fysik B prov om kärnan vilket jag förövrigt anser är relativt enkelt. Men efter att jag har skrivit klart provet har jag en del saker att se fram emot, både stora och små.

♥ Mys med Felice i morgon
♥ Middag med vänner inför Cern
♥ Mys med Felice
♥ Fika med Emma
♥ Mys med Felice
♥ Film/mys/softning med Felice
♥ Cern (och mys med Felice)
FÅR OAKIE IGEN!

Okej, ganska mycket Felice. Men efter vårt lilla lov. För vi har faktiskt ett lådsaslov nu v.5 riktigt skönt. Så har jag faktiskt sportlov v. 8

♥ Skidor med kusinerna v. 8
♥ Jag blir 19!

Så månaden framför mig ser ganska go ut!




Kommentarer
Postat av: emma

så det blir fika? :D

2011-01-26 @ 21:27:16
Postat av: örjan

jag ska inte mysa med dig :s

2011-01-26 @ 21:55:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0