Tisdag

Hej igen friendos.
Känns som bloggen börjar bli boooring. Men i allafall, har suttit ner och betat av en del av mina kära vänner till skolarbeten. Har ju mitt mål att få alla mvg i år. I morgon får jag tillbaka Sv B betyget, så är lite smått nervös. Jag tror och hoppas på mvg om man kollar till mina prestationer. Jag vet inte om det är rykten eller om det är sant, men tydligen ska det inte "hjälpa". De två sista proven skulle tydligen avgöra allting. Fun 4 me. = det gick inte bra på de proven.

Nu tänkte jag kolla någon gosig film. (Skrev godis istället för gosig från början, är det något sug som håller på att överta mig? hehe). Sedan börjar jag 8 sharp, back in business. 


Bild från Berlin med mina partners! Jag var svartklädd med ett stort halsband (nitar) och röda läppar :)

Kommentarer
Postat av: Hanna

mkt fin blogg!

2011-02-09 @ 15:02:37
URL: http://ejmolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0