Solglasögon


Gina Tricot

Kanske inte riktigt i min smak, men ganska coola. Priserna är också vädligt bra, så man kan köpa några stycken! Tycker de har ganska tuffa modeller, men inga som faller mig i smaken. Har faktiskt aldrig köpt ett par solglasögon från Gina Tricot.

Bikbok

Lite udda men coola solglasögon. Om ni tror att de i mitten är samma modell så har ni fel, hehe. Nä men de är inte samma modeller. Dessutom fanns de i olika färger, men de kunde man inte se på bild. Priserna har är också billiga. 


H&M

H&M har alltid snygga glasögon, älskar Ray bans aviators lookisen, jag har faktiskt köpt de själv. Gillar att de blandar olika modeller och inte fastnar på ett spår. Dessutom brukar H&Ms herravdelning också ha snygga solglasögon, ett tips! De sista är från H&Ms herravdelning.

Ray-ban

Mitt favoritmärke är helt klart ray-ban. Hade ett par wayfarers som pajade (dock inte äkta). Sedan har jag ett par äkta pilot och det är anledningen till att jag inte köpte aviators eftersom de är snarlika. Men rayban har så många olika modeller och det är nog anledningen till att jag gillar de. Klassiska också!

Inför Kroatien har jag inga planer på att dumpa dyra solglasögon på havsbotten. Så jag kommer nog antingen använda mig av cenilsnören :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0