Onsdag

Hello!
Gick i skolan som vanligt, har ganska mycket going on just nu. Skrev klart mässplanen (UF) idag som håller på att designas nu. Sedan håller jag på med samhällen nu som jag har fått skjuta undan under veckan på grund av UF. Sedan har vi matteprov nästa vecka som jag inte är helt med i svängen, haha. 

Fick i allafall ut ett prov i Svenska som jag fick mvg på och nationella i svenska som jag även där fick mvg. Fick även mitt slutbetyg i svenska och mvg där med. Smack! Nu är det bara att maila en hemlis, där jag faktiskt failade lite. Haha. Men vi får se om det löser sig. 

Just nu sitter jag hemma hos Michelle :) Hon pluggar och jag... bloggar.

Kommentarer
Postat av: örjan

vadå för hemlisss

tell meee

2011-02-09 @ 23:06:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0