Make up

Hej igen. Orkade/hann/pallade/ville inte updatera mer än vad jag gjorde igår så det blev de lilla inlägg det blev. Har faktiskt inte köpt ett ända plagg, mot min förmodan. Men något annat jag köpte, som förvånade mig, är smink. Massvis av nya nagellack, ögonskuggor, köpte även ny nessessär, sminktillbehör m.m. Visar bilder lite senare för nu tänkte jag tvinga med mig mammsi till väla för att lämna in min iphone som strejkar tråkigt nog. Först får jag ta och hitta kvitto eftersom de registrerade min ihpone fel, så de kan inte leta upp den i databasen jobbigt nog. Efter det blir det plugg, inlämning i samhälle på torsdag. Inte nog med att jag inte har börjat, det är 74 artiklar att läsa, jämföra, analysera och bajsa på. 

a tout a l'heur ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0