Liebeskind

LIEBESKIND BERLIN - 349 KR

Har länge suktat efter det perfekta iphone fodralet till mobilen. Kolla runt hur mycket som helst. På internetsidor hittar man oftast siliconskydd och andra otrevligheter som jag faktiskt har tröttnat på nu. Se cyklade jag förbi affären Vie 11, som jag gör var dag, och ser iphone fodral i olika slags skinn/färg ligga i skytfönstret. Stack dit idag och föll för den ovan. De ligger mellan 300 - 600 kanske, vet inte riktigt. Mitt kostade 350, trodde 400, så det var bra :)

Funderar på att köpa en plånbok från liebeskind också, för att ha en riktigt fin och bra plånbok. Den jag har kommer från gina tricot och är alldeles för stor. nu blir det the tourist, är den bra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0