Måndag

Haft en jobbig dag på jobbet, faktiskt väldigt jobbigt. Fast jag ska inte klaga, jag har ett jobb och det bör jag vara glad för. Jag hoppas verkligen att en backpackning/tåfluffning i europa i sommar blir av, det hade jag verkligen velat ha! Som sagt kommer australien inte bli av, inte i år i allafall. För sent och alla är upptagna, jag har inte riktigt balle (fint ord) att åka dit själv heller. Därför vore det underbart att spendera sommaren i europa. 

Jag har en liten plan. Tågluffa i någon vecka i grekland bland öarna och sedan beta sig uppåt kanske lite upp och ner för runt slutet av juni början av juli kommer jag infinna mig i belgien på bästa festivalen, rock werchter. Hur underbart är inte det? Längtar dit som fan!
Saknar mitt långa (rosa!) hår!
Älskling och jag.
Tjejerna
EPIC bild. Om ni kolla noga på vart tjejerna "snear" så är där en Sverigeflagga. Det finns en fin historie kring Sverigeflaggan. Jag fick en sverigeflagga i studentpresent som vi tog med till belgien. vi satte upp den på vårt tält. andra dagen hade något jävel norpat den. sista dagen då vi skulle se robin, dit vi ville ha flaggan ser vi ett gäng med en sverigeflagga. felice går fram och frågar om de är deras flagga, fega som de är ger de oss flaggan och springer iväg haha! sen råkade jag vara lite för packad och ha ansvar för flaggan. jag sätter den på en norsk killes keps. och på bilden är han på väg att gå ifrån och han är väll för packa för att märka att han har en svensk flagga hängades i huvudet och jag var för packad för att märka att han stack. sjukt kul när vi kollade på bilderna och verkligen ser när vår flagga försvinner!
black eyed peas
det fanns en mega robyn lover framför mig som höll sin hand så hela konserten. och andra för sitt hjärta.... hehehehe
glad burt..

Saknar WERCHTER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0