Mange





















Lite gamla härliga (och osköna) mangebilder jag hittade på min externa, haha! Gud vad man har förändrats utseendemässigt. Jag är fortfarande lika störd hehe. Saknar mange lite nu, vet inte varför. Kanske har med att det var just den här perioden som var så himlans grym på mange. Precis innan skolavslutningen och allt. Jaja, jag har ganska goa planer just nu också. 5 jobbigt veckor kvar, sedan bal, sedan kroatien, sedan massa härligt, sedan student sedan paris och rock werchter. Ska inte klaga :)

Kommentarer
Postat av: sara

alltså HAHA!! bild 1 och 2, charmigare får man leta efter! <3

2011-04-24 @ 17:46:34
URL: http://sarafriberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0