Måndag



Idag hade vi samhälle (där vi fick ut inlämningsuppgiften vi har en vecka på oss att göra, handlar om demokrati), fysik (där vi gick igenom hur man beräknar våglängd o.s.v.) och matte (introducerade integrader). Sedan stack jag hem vid halv ett och kollade på de första avsnitten av gossipgirl säsong 4. Fyfan vad den serien är bra, lätt en av mina favoriter.

Nu hade jag tänkt käka något och fixa te för att sedan sätta mig med dagens läxor och uppgifter. Har inte gjort en läxa på år, känner att jag vill ha denhär "känna sig duktig" känslan man får när man gjort sina läxor och skiner i klassen.

Sedan ska jag skriva ihop en packlista och shoppinglista till London. 12 dagar kvar, längtar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0