"Slarver"

Jag och Sara i London förra året...

Jag har haft ångest och tänkt på det varenda dag sedan för ca två veckor sedan. Jag var av med mitt id och mitt csn-kort som jag är tvungen att ha med till London. Vi sticker om mindre än två veckor. Så fick jag tummen ur röven idag och tänkte, nä nu får jag fan ta och leta reda på dem. Det tog mig 10 minuter innan allt var hittat inklusive mitt sjuk-kort man måste ha när man åker inom eu, vilket jag inte äns tänkte på. Det sjuka är att jag letade bland gamla foton från min konfirmation, det första ställe jag letade på och därifrån trillade mitt id ut, mellan foton låg ett brev och i brevet låg mitt csn-kort. Fattar inte hur jag kunde hitta det på en sån konstig plats, måste varit i mitt undermedvetna att jag lagt det där eller något. Nu är dem i allafall återfunna.

13 dagar till London

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0