Höst 2010:Detaljer

Samtliga västar/kavajer kommer från net-a-porter

Jag har verkligen hittat min stil i höst och föll pladask för paljett/sten/skinn trenden som speciellt visas på net-a-porter. Då prisklassen där ligger runt 10 000 per plagg kände jag att det var dags att sluta drömma och leta efter relevanta prisklasser. Dock hittar jag tyvärr inga snygga kavajer och västar i liknande modeller och med samma detaljer. Jag kan väll säga såhär: London har ett uppdrag.


net-a-porter (de första 5), hm, topshop, allsaints (de tre sista)


Till fest gäller det såklart att ha en riktigt snygg klänning också, matchande med västen nu i höst. Jag blir riktigt peppad på att gå ut, dra på mig en av klänningarna ovan och dansa loss. Tyvärr är stenar/paljetter/skinn detaljer och plagg väldigt dyra. Billigaste var paljettfodralet längst ner till vänster från hm för 300 kronor. Hittade inga lika fina som Anna Sui's på net-a-porter tills jag kom på att all saints hade en liknande kjol när jag besökte affären på Broadway i New York. På deras hemsida (allsaints.com) hittade jag de tre sista, väldigt fina klänningarna från all saints. Priset ligger på ca 1500 kronor/klänning. Mer prisvärt än klänningarna från net-a-porter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0