Entrepenör talang

Idag hade vi UF kick-off på skolan. Det innebar att vi i lag skulle tävla mot varandra. Vi skulle komma på en ny app som hade så stor vinst som möjligt d.v.s. stor målgrupp internationellt. Till min förvåning vann mitt lag! Priset var inte så tråkigt det heller, en ipod shuffel.


Sedan är det desperate housewives idag, fattar inte hur mycket det kan påverka en! Jag var lite suris innan men när jag kom på att det är dh idag så blev jag glad! Sedan är det bara 18 dagar kvar till London! Allt rullar på nu!


Nu ska jag plugga lite matte, sen ska jag käka och efter det blir det såklart dh. Börjar tio i morgon så jag får sova ut vilket var ett tag sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0