lördag

Igår var jag på maskerad, 18 års fest i Helsingborg. Jag var klädd till catwoman då det var tema superhjältar/superskurkar. Jag la inte ner en krona på outfiten utan tog vad jag hade. Catöronen gjorde jag av ett rosettdiadem, lackleggins hade jag gamla från 70-talet, som piska fick jag låna grannens ridspö som jag fäste ett skärp på, istället för mask målade jag svart runt ögonen o.s.v. Det blev faktiskt jättebra och ingen gissade fel!

Dock var det jobbigt för precis när jag skulle lägga mig, hade suttit vid datorn, så fick jag världens värk och jag kunde inte somna. Det gjort så HIMLA ont, dessutom blev jag kallsvettig och vaknade flera gånger under natten. Jag vaknade en gång och hade så ont så jag var tuvngen att sätta mig upp, det var jätte obehagligt. Samma sak hände förra gången jag drack, har någon någon aning om vad det kan bero på?


En tröja som jag bara måste ha från Hm's against aigs collection 2010 - släpps i slutet av maj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0