home made

Efter att ha städat huset och stora delar av rummet känner jag med bättre. Fast det är nog för att jag tagit alvedon och diverse förkyldnings/ont i halsen/öm i kroppen piller. Min kompis, Emma, som är i Stockholm och kollar på Lady Gaga just nu rignde för någon minut sedan när Gaga sjunger "I'm you biggest fan I follow you untill you love me..." som är min favorit. Hennes uppträdande på mtv video music awards 2009 när hon började blöda.

I allafall tänkte jag visa lite smycken jag har gjort/köpt idag, igår, i veckan...

Armband jag gjorde själv, nyss


Armband jag gjorde nyss


Örhängen jag gjorde igår. Gjorde även ett par till Felice, fast med riktiga örhängen (de på bilden är clips)


Armband jag gjorde igår


Ringar köpta i onsdags/torsdag (den till höger för 2 år sedan). Från vänster: Gina Tricot 69 kr, Hm 29 kr, Hm 39 kr


Örhängen jag gjorde igår (precis likadana som korsen fast med peace)


Armsmycke jag gjorde häromdagen.

Det var lite bilder. Ha en fortsatt trevlig lördag, speciellt Emma och Amelie som är i stockholm och ser lady gaga!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0