Sommar!

Ligger ute på altanen och solar, det är extremt varmt idag, nästan så varmt att man knappt klarar av att ligga här i solen. Dessutom fångar huset att vand, så det blir en enda stor värmebölja! Idag ska jag ta vara på solen och ikväll ska jag fira kusin Hanna som nyss blivit sjuksköterska i Stockholm, grattis till henne! Har inte träffat Hanna på jättelänge så ska bli kul att träffa henne också. Ikväll vet jag inte vad som händer, kanske grillar som vanlig eller så får vi se. I morgon måste juZag i allafall spendera dagen med historiainlämning, avgörande och den absolut sista läxan, inlämningen, hemtentan, provet jag någonsin kommer göra i tvåan. Känns gött! Men sedan väntar dock ett ännu jobbigare år nästa år. Då kommer UF a upp stor del av min tid och jag kommer inte veta vad fritid betyder. Men det ska jag inte tänka på n!>u för nu ska jag njuta av ett riktigt långt sommarlov som jag är väl förtjänat av!





i väntan på bussen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0