Perfekt dag!

Hade en av mina bästa dagar i mitt liv idag med mina närmaste vänner helt spontant. Det började med att matteprovet var över och alla prov i hela tvåan! Sedan käkade vi gott, sedan stack jag och Felice hem till mig på longboard och njöt som fan av vädret och snackade en massor. Sedan kom ett helt gäng och vi hade helt underbart. Emma, Alya, Rebecca och Evelina kom. Sedan kom även Axel och Krisoffer, en gammal klasskompis som var jättekul att träffa igen. Vi hade glasskrig, vattenkrig och lagade pannkakor. Vi käkade även jordgubbar, vindruvor med vanlijglass, supergott. Sedan gjorde vi vid oss och stack ner till stan. Där köpte vi take away kebab/sushi och satte oss på gröningen och snackade och käkade mat/godis tills det blev kyligt. Svårt att klå denhär dagen!















Bilder från idag, en helt underbar dag! Detta kommer ske i sommar igen, favorit i repris. Nu ska jag och Felice mysssa till en djävulsk romans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0