onsdag

Det är onsdag idag och 2 dagar kvar till usa. Mitt liv kretsar just nu endast kring usa och mina fantastiska betyg. I morse när jag vaknade fick vi internet, mamma och peppe hade varit och hämtat ut det på posten, dock funkar inte trådlösa så sitter med liten kabel men det är skit samma eftersom jag åker om 2 dagar dessutom ska datorn in på lagning innan vi åker, vilket betyder att jag måste lämna in den senast i morgon, wiho!

Har fixat med musik, kommer ju flyga i typ 20 timmar och då är det gött med lite musik, dock håller inte min ipod så länge, men vad gör det om 100 år? Nu ska jag ta och försöka få bort krampen i nacken och sedan ska jag städa huset idag, håller fortfarande på att tjäna pengar till usa, fattiglapp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0