Lyckorus!

Min lyckobarometer står på max just nu, fick kommentaren "jag har aldrig sett dig såhär glad!" två gånger av mamma. Idag fick jag mina betyg och jag fruktade engelska b betyget. Mitt mål är att inte få ett enda betyg under vg. Fick G på nationella i engelska b och därmed blev jag väldigt nervös inför mitt betyg. Idag fick jag betyget och det vart ett vg, så håller fortfarande mitt mål med endast vg vilket är extremt skönt! En väldig lättnad och en kick-ass kickoff till usa. Jag har oroat mig över detta betyg i dagar och dessutom över historiabetyget att jag skulle få vg där men jag fick mvg i historia och vg i engelska som sagt. Sammanlagt fick jag ett vg och resten mvg kanske 7 st?

Nu ska jag fira med att INTE powerwalka eller träna, första dagen på en vecka, BRA CAJSA! Ingen kan ta min lycka ifrån mig just nu. over and out.



Kommentarer
Postat av: Sara

DU ÄR BÄST!!! GRATTIS HJÄRTAT! :D

2010-06-22 @ 22:33:12
URL: http://sarafriberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0