Il fait soleil aujourd'hui aussi

Jättefint väder idag igen och jag har en känsla över att solen tänker stanna ett bra tag! Snälla stanna i allafall tills jag åker till usa, egoisten talar. Hoppas faktiskt att det blir en riktigt fin sommar som stannar länge utan regninga och kalla perioder som vi i söder är vana vid.

Mina planer för dagen är att plugga lite till på matten, kommer satsa på nationella nästa år i stället för provet i morgon. Men jag kommer göra provet och hoppas på det bästa. I morgon ska jag och Felice fira detta genom att antingen a) grilla här i stan eller b) åka till malmö.

Idag avslutades kemi B och jag måste erkänna att jag blev lite ledsen. Kemi är mitt absoluta favoritämne och jag verkligen älskar kemi lektioner och tiden försvinner iväg. Nörden inom mig talar! Ska i allafall läsa kemi breddning, för att trösta mig själv.

Slut på "ego-talk"  och "nerd-snack". Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0