Detta är jag sämst på...

... när det gäller shopping:
Jag handlar ALDRIG taktiskt. Jag köper det jag tycker är snygg och aldrig det jag behöver. Jag köper aldrig bekväma plagg utan alltid de som är snygga = orkar aldrig använda dem, pallar inte "vill man vara fin får man lida pin". Jag handlar nästan aldrig jeans oavsett hur mycket jag än behöver det för det får mig att må dåligt, jag blir irriterad och det är jobbigt.



Ett roligt minne på jag angående shopping är när jag och Sara var i London förra året och shoppade en massor. På vägen hem under en av shoppingdagarna (inte samma dag som bilden ovanför, bilden ovanför var på söndagen då Graham guidade oss runt i London) hade jag så många kassar att jag inte kunde gå igenom automaterna på tunnelbanan och var skulle varit tvungen att gå igenom handikappautomaten. PINSAMT med ni anar inte hur mycket jag och Sara skrattade åt det.

Just nu skulle jag behöva jeans, hatt och ett par bra ballerinaskor. Tror ni jag kommer komma hem med något av det från USA? Dessutom behöver jag "tråkiga saker" så som lotion, nesessär, tandborste, deo och andra häslogrejer.

Något jag är riktigt bra på är att handla högklackade skor som är förstora, hala m.m. som jag inte kan använda.

Ville bara dela med mig av några av mina shopping egenskaper, hahahahaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0