9 juli sommarlov 2009

Idag slutade semestern. Dag att åka hem. Dags att lämna paradiset och återvända till… h-e-l-s-i-n-g-b-o-r-g.
Vi tänkte åka hela vägen hem och det gjorde vi. Vi åt lunch vid 3 tiden på en burger king. Det är så konstigt för det är väldigt många burger king och mc donalds och liknande som inte tar kort. Jag är helt idiotiskt. Sedan åkta vi vidare och till sist kom vi till Portgarden där vi skulle ta färjan till Röby (Danmark). Jag och Pappa åt Wienerschnitzel, så himla gott! Sedan köpte vi lite godis och satte oss bilen. Vi kom hem vid 3 tiden. Eftersom jag inte hade haft internet på nästan 3 veckor satte jag mig vid internet och kollade massa bloggar jag missat och facebook o.s.v. Sedan kunde jag inte somna eftersom det hade blivit ljust ute så jag satte mig och kollade på The Oh in Ohio med Mischa Barton och åt malteser. Muuuums! Jag somnade kanske vid 7 tiden på morgonen och sedan blev jag jetlagad ungefär, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0