9 augusti sommarlov 2008

Lördag - springa med sara, s.a.t.c. på bio med elin!

Det började med att jag vaknade vid 11 eftersom vi hade kommit hem ganska sent. Jag övertalade min kära vän Sara att följa med mig ut och springa, så det gjorde vi. Vi gick för 1 km och sedan sprang vi ca 1 km - sen tränade vi styrka i ca 40 min kanske. Ganska mycket lår & mage, skönt efteråt! Sen stack vi hem till mig och snackade och gjorde nudlar.

Vid 3 var sara tvungen att dra så jag satte mig vid devote och snackade med folk. Mysigt. Dessutom bestämde jag & Elin att vi skulle på bio! Vi skulle se (först: mamma mia) men eftersom den var slutsåld så kollade vi på Sex and the City! Men innan dess duschade jag, gjorde vid mig, plattade håret and so on. Sen stack jag till Elin. Vid 8 skulle vi ta bussen ner med eftersom vi inte hade kollat tidtabellerna innan så hade sista bussen innan (8.45) då filmen började gått. Så vi fick be peppe (min bror) komma och hämta oss så kom vi kanske 10 minuter för sent, men det var ändå bara reklam.

Vi satt inne i salongen i ca 2½ h, sen traskade vi hemmåt, lagom innan skogen kom peppe plötsligt glassande i vår alfa romeo och hämtade upp oss. När vi kom hem dagade jag & elin bara ännu mer. Ganska soft!


(en oseriös bild på elin och mig).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0