7 augusti sommarlov 2009

Fredag!

Jag upp vid 8 och åt frukost. Sedan cyklade jag till jobbet. Barnen gick ut och målade sommarteckningar och jag höll också på att göra hadnavtryck i olika färger. Och sådant när man viket ett a4-papper i mitten och lägger olika fäger och viker sedan trycker men ut färgen, skit coolt!

Sedan åt vi lunch och efter lunch gick vi ut och lekte på gården. Jag vilade och lyssnade lite på musik också. Sedan gick vi till en liten lekplats bredivd dagiset efter mellis då vi fick paj (fixade även det sista med mini-planschen).

När jag kom hem vid 4 somnade jag och vaknade vid 18 tiden. Jag käkade och sedan kom Annelie och vi gjorde vid oss. Sedan stack vi till grannen Gustaf på avskedsfest. Träffade massa kompisar, trevligt!

Först satt jag ute och snackade med kompisar, sedan satt jag inne och lekte lekar och sedan satt jag i köket och snackade med Märta och åt chips. Hoppade studsmatta och lite annat också, väldigt kul!

Sedan stack jag hem och sov. Väcktes dock klockan 3 på natten av telefonen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0