5 juli sommarlov 2008

Lördag - Michelles konfirmation.

Idag skulle Michelle konfirmeras så jag gick upp klockan 6 för att jag vaknade då och badade, duschade. Sen gick jag & la mig igen. Sen gick jag upp vid 9, platta håret, sminkade mig, klädde på mig och stack till kyrkan vid halv 11. Konfirmationen började kl. 11

Den tog omkring 1½ timme, men en väldigt bra sådan. Jag konfirmerades själv för 1 år sedan, 070707. Ett datum att komma ihåg! Den dagen jag konfirmerades. I allafall, jag kom ihåg nervositeten och allt! Jag fick i uppdrag att fota michelle i kyrkan och väntade efter gudstjänsten för att ta lite bilder på henne. Men dock ville hon inte vara med på kort :S

Sen stack vi hem till Michelle. Käkade, hon öppnade paket o.s.v. Hon fick extremt mycket fint! Bl.a. ett guldhalsband, lite andra smycken en massa pengar och en resa till Stockholm av mig och min familj. Vi gav alltså bara resan ;) Så ni inte tror vi gav guldhalsband, pengar o.s.v. Skitsamma! Hon blev skitglad! Så i morgon bär det av till stockholm!!

Sen fotade jag michelle igen, för hon måste ha en bild till sina tack kort! Sen gick vi runt lite, yrade så som jag & michelle brukar göra. Senare på kvällen stack vi hem till mig. Sjöng en himla massa till både nya & gamla låtar. Bl.a. "What if god was one of us", "Whos that girl". Jag vet, Darin, men både jag & michelle HAR VARIT darinfan! Men jag kan säga er, den tiden är förbi!

Sen pallade michelle inte sticka hem, så hon sover över hos mig. Vi somande vid 1 kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0