5 augusti sommarlov 2008

Tisdag - shopping i ängeholm med mamma, LITA och mys med Elin & Emma.
När jag vaknade vid 10 kanske, gick jag ner till mamma & kollade så vi skulle till Lita (Ängelholm) och kolla lite sommarrea. Mamma var fortfarande "på" det så vi gjorde vid oss. Snackade lite med Sigrid och gjorde vid mig. Sen stack vi till Ängelholm.

Vi gick först in till Trampolin, sen Lita. Sen någon annan affär. Sen hann klockan blir runt halv 3-4, så vi bestämde oss för att käka. Blev Thai Hai eller något sånt, Thai mat i allafall.

Sen kollade mamma lite till efter klänning till en finfest hon ska till. Sen fick jag även av henne 4 superveckra galgar & 2 bh´s.

Sen stack vi hem, på vägen hem hämtade vi ELin. Vi snackade lite, sen kom Emma. När Emma kom så snackade vi ännu mer. Och en film representerar denhär dagen:


Sen stack vi in till Emma, snackade även där och fixade lite. Sen stack jag och Elin hem till mig och käkade sen tillbaka till Emma. Vi snackade ännu mer, flumma och bara hängde. Sen stack Elin och jag och Emma stack ner och snackade med hennes föräldrar. Sen stack jag hem vid halv 11, var ganska trött. Lästa, kollade bloggar, intrenet och fotade. Började även kolla på filmen The OH in OHIO. Sen somnade jag.

zzzzzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0