4 augusti sommarlov 2009

Tisdag

Det var dåligt väder när jag vaknade så jag tog bussen idag igen. Det hade kommit ännu 1 barn till dagis så nu va dem ca 20 st. Vi var inne och lekte tills det var samling, sedan gick vi ut och lekte. Jag och Sofia plockade massor med körsbär som vi skulle ha till pajen. Sedan köttade (haha) vi körsbären. Intärnt skämt...

Vi åt lunch, men jag hade glömt lunchen hemma (vilket jag sedan fick reda på att min pappa ätit upp!). Så Jag följde med Sofia hem för att äta lunch. Spagetti med ostsås, en favvis! Sedan gjorde vi pajen med körsbären, åt pajen och lekte utomhus.

Tvillingarna höll på att busa som vanligt. När jag slutade stack jag hem och vilade. Kollade internet, somnade lite och sedan kom Sara. Vi skulle ut och springa /styrka. Vi sprang 4 km och tränade styrka. Dock stukade Sara foten, så jag och mamma körde Sara hem. Sedan stack vi och handlade lite. Efter det duschade jag och stack till Sara. Hemma hos Sara planerade vi lite Londonresan. Kollade om det fanns billiga hotell o.s.v.

Sedan hämtade mamma mig och vi la oss där uppe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0