4 augusti sommarlov 2008

Måndag - Hemfärd - jobb.
Vaknade ganska tidigt, eftersom vi hade lagt oss i tid dagen efter. Jag vaknade till frallor som pappa hade köpt. Dendär supergoda frallan jag älskade.

Pappa skulle hjälpa Erik med en sak gällande deras hus, så det blev inte hemfärd innan klockan 12. Vi packade och sedan drog vi. De började regna när vi stack, så det var ganska bra timing!


(en lagom seriös bild).


Eftersom det blev reng o.s.v. tog det ett tag att komma hem. Vi var hemma vid klockan halv 4 kanske och jag skulle dra klockan 6 (jobb på HIF). Så jag hann bara blogga lite och lite annat man gör när man kommer hem, sen drog jag.

Det blåste, regnade och var jättetråkigt väder, spciellt att stå ute och släppa in HIF ekslusive gäster. men skit samma, 250 kr för 1 gång, det är bra pengar det!

Sen drog jag & vickan hem till mig efter andra halvlek (då vi slutade), vi pallade inte se matchen som förövrigt blev 2-1 till HIF (mötte typ SUndsvall).

Sen gjorde jag nog inte alls mycket. Klockan hann bli ca 10. Så jag var ganska trött. Läste i allafall lite på boken Tillsammans. Galet bra!

Puss på den dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0