29 juni sommarlov 2008

Arild!

Vaknade vid 12. Elin hade sovit över. Vi käkade, sen när elin hade stuckit duschade jag. Sen stack jag & Mamma ut för att gå milen.

När vi kom tillbaka duschade jag igen, plattade håret och fixade mig för att träffa Michelle. Hon är som jag sa igår på konfirmationsläger i Arild. Träffade även en annnan kompis som är på samma läger, Rebecca!

Jag & Michelle snackade, vi alla 4 (jag, Michelle, Susanne & Rolf) gick tipspromenad! Dock lyckades vi inte så bra :p

Sen stack vi hem vid 5 och kom hem lite senare. Käkade vid 7 och gjorde inget speciellt efter det. kollade lite på Dh och segade. Det var väll dagen i stora drag! Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0