28 juni sommarlov 2008

Med Elly...

Idag skulle jag träffa Elly, men eftersom jag vaknade ganska tidigt käkade jag frukost och kollade på Dh tills Elly ringde.

Vi bestämde att vi skulle fika på stan men av någon anledning blev det att jag stack hem till henne. Så kollade vi lite på Harry Potter, men ingen av särskilt intresserad. Så vi gjorde chokladpudding och stack till MAxi för att handlar godis och grädde. På vägen hem stack vi inom hennes morfars grav. Sen kollade vi på Eva och Adam och redigarede bilder till kl6. Då var de mat och efter det kom min pappa och hämtade mig.
Puss på dagen med Elly!

Sen på vägen hem fick jag övningsköra lite, skitkul! Men läskigt! Sen var jag hemma och dega men bestämde mig för att träffa Elin & Disa. Så skulle vi handla godis och kolla film. Marko, Jonte & André hängde också med.

Puss på dem! Och puss på en lyckad kväll! Vi kollade 21 och i´m legend. Upp till kl 3. dock somnade jag lite titt som tätt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0