27 juni sommarlov 2008

IKEA!

Mamma väckte mig vid 10 och sa att morfar skulle komma och hämta oss för att köra oss till Ikea! Jag hade sett framemot denhär dagen länge, eftersom jag ville få ordning på min garderob! Så jag satte på mig kläder och gjorde vid mig och väntade på att morfar skulle komma. Vi stack inprincip på dir. när morfar hade kommit för vi skulle käka lunch kl. 11.30 på Ikea (för att slippa kön).

Väl inne på Ikea satte vi oss dir. och käkade. Jag käkade kycklingfilé m. krämig pasta typ... Sen letade jag efter allt jag skulle ha till min garderob, det blev;

- Galgar
- Stor korg för skor
- Svarta plast/tyg lådor ( som förvaring i svarta hängaren)
- röda förvaringsboxar
- krokar
That´s it! I think!

När vi kom hem fikade vi Toska kaka som mormor hade köpt (vid mötte henne inne på Ikea eftersom hon hade varit inne på väla som ligger precis brevid som är ett shoppingcenter). Jag stack upp och fixade i ordning allt jag hade fått av mamma sen. Jag blev ganska nöjd, men det är något som fattas, men jag kan inte lista ut vad, störigt!

Sen stack jag och mamma ner till stan för att kolla lite i stan. Vi gick ner för att få våran dagliga promenad! Sen stack vi hem och jag satte mig vid datorn en pyttestund innan jag skulle hämta pizzan.

Vi käkade och efter det satte jag mig vid datorn igen och bloggade, läsate andras bloggar och degade. Dessutom käkade jag dipp medans jag kollade på... gissa? ... DH! :D

 

Allt från mig! Kramar Cajsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0