27 juli sommarlov 2009

MÅNDAG

Jag vaknade vid 11 tiden och åt frukost och började kolla History boys men det pratade ganska avancerad engelska och jag hade ingen svensk texning så jag pallade inte se den. Sedan börhade jag kolla på Eragon men den verkade inte heller bra så den sket jag också i att kolla på. Jag kände att jag var lite efter när det gällde dagboken (den jag skriver här på bloggen) så jag började istället ta igen och skrev ca 15 inlägg. Hahaha!

Sedan stack jag ut och sprang med The black ghosts, muse, erik hassle o.s.v. Härlig musik! Sedan stack jag in till Emma vid 6 tiden. Först vart det mingel sedan middag. Efter middagen blev det dans i tältet, jag spelade även till Piano med Adam. Vid 2 tiden började folk att dra. Då gick jag, Emma och hennes kusin in. Käkade chips, muuums!

Det var emma avskedsfest innan hon stack till Georgia i USA. Jag fattar fortfarande inte (3 dagar efter att hon åkt) att hon faktiskt har åkt. Har inte hunnit börja längta efter henne ännu! Hahaha. Bara lite, jag tänker jättemcyket på henne. Undrar hur hon har det (även om jag har pratat med henne).

Julia, Emma (som sak åka) och Jag

Jag och Emma liiite senare på kvällen.

Emma, Elin och Jag.

Adam, Ida och jag i bakgrunden.

Elin (som också ska till Usa snart :(...) och jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0