26 juli sommarlov 2009

SÖNDAG

Jag vaknade vid 11 tiden och började kolla Mission impossible 3 med Tom Cruise (?). Sedan började jag göra vid mig inför Fotbollen. Jag jobbar på hif som ni säker redan vet, just nu tillsammans med Disa. Men denhär gången tillsammans med Emma (det var sista gången innan hon stack till Usa). Sedan stack jag hem och kollade klart Mission Impossible 3 och började städa mitt rum. Vid 9 tiden börjde jag städa mitt rum och jag är inte klar (6 dagar senare). Hahaha! Men då menar jag med att verkligen städa. Sortera bland allt från kläder till kvitton. Och städat allt från smink till damråttor bakom tv:n. Och lagat kläder o.s.v.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0