26 juli sommarlov 2008

Lördag - bad och festival.

Jag ringde till Emma vid 12 för att fråga om hon ville hänga med och bada. Det ville hon, vi stack till friabad där vi träffade Malin, Dessi, Linus, Ellen och senare kom även Julia.

Vi solade och badade o.s.v till klockan halv 6 tror jag det hanns bli. Jag & Emma köpte Gifflar, Läsk och godis på Hamilton som vi låg och käkade i värmen. Dessutom hann jag börja på boken "Pojken som kallades DET".

Vi halv 6 stack emma inom disa för att hämta lite dricka, sen stack vi hem. Egenteliga planen för mig var att hänge med Emma och Co. ner och käka pizza vi piren för att senare kolla Amanda Jensen. Men mamma o pappa hade redan fixat mat, så det blev varken pizza eller amanda jensen. Dessutom var maten försenad.

Sen satt jag och degade hemma och väntade på att bror eller kompis skulle ringa.SÅ jag stack ner till festivalen och träffade Elin, Emma, ELIN FRÅN FLORIDA!!, Iris som också kom från florida!!, Carro, GB, Töy, Chrille, Disa & Julia.

Vi hänge runder. En kille kom framoch gav mig en ros och frågade om jag ville gifta mig med honom. Egenteligen skulle vi bada mitt i natten och sedan sova hos Julia. Men jag blev opepp och stack hem vi halv 1.

Bloggade till typ halv 2 ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0