25 juli sommarlov 2008

Fredag - jobb, sol sen festival!
Jag gick upp vid 10-11 kanske och käkade. Sen vid halv 1 började jag jobba. Jag skulle putsa fönster för att tjäna pengar, de jag tappade på festivalen dagen innan. När man inte riktigt är sig själv händer saker som man egenteligen inte vill ska hända.

När jag var klar vid halv 2 gjorde jag vid mig för att träffa Agnes, men hon svarade aldrig, så jag gick ut och la mig för att sola. Någon timme senare stack jag & pappa ner till havet och badade och träffade mamma. Sen stack vi hem för att sticka och handla. Hoppas ni hänger med i svängarna. Blir ganska mycket, så hände det, sen det, sen det... Men detta är bara för att jag ska komma ihåg sommaren. Jag vill komma ihåg SOMMAREN 2008 i DETALJ! Vad jag gjorde o.s.v. Dessutom kommer ganska många minnen väckas upp när jag läser det sen. Ellerhur??

Sen käkade vi hemma hos mig. Elin kom över en stund och snackade med mig om gårdagen. Nu i efterhand kan men egnteligen skratta åt det! Ellerhur? Det skulle egnteligen inte betyda något. Jag gillar ärliga vänner! Dock ville jag göra som jag gjorde. Skti samma! Det har runnit iväg och finns inte kvar!

Sen stack jag med Viktoria och bror Peppe hem till Viktoria på förfest. Vi drack, de rökte vattenpipa, snackade, lyssnade på musik o.s.v. tills klockan 12. Vi var; Jag, Stefan, Peppe, Viktoria, Michelle, Sigird ibland och Stefanie. Vid 12 stack vi ut ett tag. Till stan och tälet House of fun. Där lyssnade vi på covers och hade mys. 

Sen hängde vi på stan tills klockan var halv 2 då mara (viktorias mamma) kom och hämtade oss. Hon körde mig hem och jag somnade. Intressant va? Jag tror folk har somnat nu, det som pallar läsa. Hahhahahahah a:P

Vaknade idag vid halv 1. Så nu är jag pepp på ännu en utekväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0