24 juli sommarlov 2009

Fredag . Miss Li . Salmen Al Fakir .

När jag vaknade satte jag på Inside man som verkade väldigt bra. Åt frukost och fortsatte kolla på inside man. Vid två tiden började jag göra i ordning mig för att spela tennis med pappa. Jag stack till tennisen och var där vid 3. Men då blev det väldigt oväder, började blixa, åska och regna. Jag  vågade inte gå igenom skogen hem för att jag trodde jag skulle bli träffad av blixen, konstigt nog. Men efter ca en halvtimme sprang jag allt vad jag kunde genom skogen och hem. Där satt pappa och undrade vart jag hade tagit vägen. Jag duschade och gjorde vid mig medans jag kollade Winnig London med tvillingarna Olsen. Den var väll helt ok. Inte bra, men inte dåligt. Sedan stack jag och Emma ner till stan vid halv 7, för att se Miss Li halv 8. Vi hade planer på att kolla lite på festivalen men vi bestämde oss för att ha bra platser till Miss Li istället. Sedan efter miss Li som var helt ok stack vi hem till mig, Jag emma, elin, Carro, Emelie och Emma. Vi åt grillat (delvis stekt), med goda tillbehör! Sedan stack vi ner till stan vid 12 tiden för att kolla på Salem Al Fakir. Vi tog bussen från Rådmansgatan eftersom regnet hängde i luften. På vägen till stan träffade vi på några killar med kundvagn som vi kände. Jag och emma hade ju hittat en gammal kundvagn (som någon nu stulit) och skulle avnända på festivlen. Så vi blev lite avis. Vi stack till Salems konsert vilket var super!!! Jag fick verkligen upp ögonen för den killen! Hans band, engeri, låtar, lyric... allt var så bra! Sedan spranga jag och emma runt och höll på!
Vid 2 tiden skulle vi sticka hem. För kom världens snyggaste kille fram till oss och började snacka om vart man skulle dra ut i helsingborg och vi sa bakom där folk i vår ålder går. Och han frågade varför inte vidrog dit och vart vi skulle... sorligt nog var vi på väg hem. Vi skyllde på mellandag. Dir efter hittade vi en kundvagn och vi började springa och skrika som galningar. Den snyggingen måste trott vi var schizofrena! Ena sekunden skulle vi dra hem, andra sekunde verkade vi vara skitfulla och skrika och ha oss. Sedan när vi var där mamma skulle hämta oss mötte jag upp min storebror som var ganska rund om fötterna kan man säga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0