24 juli sommarlov 2008

Torsdag - Slut på jobb + festival!!
Jag & Julia började jobbet vid 12 eftersom vi sov ut. Det var ganska skönt och behövligt. Vi stack hem igen vid 3, eftersom det bara var ca 100 samtal kvar. Dessutom tog vi hälften var.

När jag kom hem ringde jag grannen Emma och frågade om hon ville komma in. Vi käkade lite av min grönpepparkyckling hemma hos henne eftersom min bror har SPRÄNGT vår micro. Hahaha. Sen stack vi hem till mig och solade medans vi kollade på filmen Isprinsessan. Mysigt.

Sen var vi tvungna att göra vid oss för att dra till Disa. Där förfestade vi. Där va; Johanna, Julia 1, Julia 2, Emma, Elin, Viktor, Alex, Disa & Sara. Jag hade säkret glömt någon för sekunden. Men jag har bråttom med att skriva.

Eftersom det var så stelt enligt mig, Julia & Johanna så vi satte oss på trappan. Skrattade som in i norden. Det var riktigt kul. Dock tyckte folk att vi var tramsiga. Men någon gång kan man faktiskt få skämma ut sig och ha kul!

Sen stack vi ner mot festivalen, fast det hände saker som inte var så roligt. Folk han inte komma så långt innan det... inte klarade av det. Dock gick jag, JOhanna, Elin, Julia och Julai tror jag ner mot stna. Vi fick korv träffade nya människor. Men sen rin gde emma, sen sara och allt blev kaos. Jag fick trösta sara vid hamilton. Sen skulle vi gå bortåt, då kom emma. Jag & Disa stack och hämtade en killes väska, gav den till hans föräldrar, sen stack vi ner mot festivalen igen. Där träffade vi massa nytt folk, såg lite av "glassigt" Mange. Sen fick vi pengar att gå till Mc DOnalds och käkade hamburgare med glass. GOTT!

Sen kom mamma och hämtade mig vid halv 2. KOllade på film och sånt till klockan 2 typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0