23 juni sommarlov 2008

Vaknade strax innan 11 av solljuset eller liknande! Zowie, Emma och Elin sov fortfarande. Men de vaknade inom loppet av 1 h. Så jag satt och läste en massa filmfodral, vad filmen handlar om o.s.v. Så nú är jag lite mer allmänbildad gällande Disneyfilmer, eftersom det var endast sådana filmer som låg därnere. Visste ni att snövit var den första av alla disneyfilmer? Och att pinocio kom 2:a?

Sen stack vi upp och käkade frallor som Emmas söta föräldrar hade köpt, jättegott! Samtidigt som vi kollade på Rouittauie (hahhahahaha, har ingen aning om hur man stavar den filmen, råttfilmen i paris... anyway).

Sen spelade vi playStation3. Singstar och guitarrsak. Riktigt kul! Sen stack jag hem vid 3 tiden. Då var jag helt uttråkad, satt bara och kollade på DH. Sen när mamma kom hem satte vi oss och spelade Finans, ett faktiskt väldigt roligt spel. Som typ monopol.

Sen stack jag ner i stan (gick med mamma, pappa och susanne) och käkade på Mezo med vännen Disa. Zowie, Henke, Mira, Ellen, Alle, Linus, Johan, Danne och Viktor var också där. Intressant! Sen stack vi hem till Disa och snackade en massa och hade mys. Trevligt. Sen kom mamma och hämtade mig. Så kollade vi på film. Mys det med. :)

Så bestämde jag och mamma att vi skulle på sommarrean idag. Så nu drar vi. Puss på det och puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0