23 juli sommarlov 2008

Onsdag - Jobb, stan med Emma, DATORN och Elin.
Eftersom Kusin Emma sov över och vi endast träffas typ 2-3 gånger om året tog jag sovmorgon idag från jobbet till kl 10, SOVMORGON!!
Dock försov jag mig till 20 i 10 så peppe fick snabbt köra mig så jag hann i tid! Bra det. Dagens jobb på jobbet var att ring btuiker som inte svarade, sen hjälpte jag Julia. Dessutom kom det varor till företaget.

Vi gick hem vid halv 3 eller lite senare eftersom Julia skulle på konsert. Håkan & Kent på sofiero. Jag hoppade av vid stan för att möta upp Emma. Vi gick en runda, fikade x antal gånger, träffade Agnes, Elly, Johanna, Emma, Klara m.fl. Sen stack vi hem vid 5 eftersom Emma skulle hem. Som förvisso är i England nu!

Väl hemma satte jag min vid PEPPES dator, då mamma kom med en överraskning, MIN DATOR!!! Den var lagad!! YES!
Så jag var tvungen att kolla lite på internet. Sen kom Elin, jag käkade, Elin käkade, jag hämtade saker hos Viktoria, vi stack hem till Elin. Vi stack och handlade godis, vi stack hem till mig och kollade film. Fool´s gold.

Ja... lite enformigt. Vi gjorde det, sen det, sen det o.s.v. Sen stack Elin ham vid 11. KOllade lite på datorn, sen somnade jag.

Puss på en soft dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0