23 augusti sommarlov 2009

När vi vaknade käkade vi frukost och gav oss sedan iväg. Jag ville komma hem i tid då skolan började dagen efter.

Såhär skrev jag i bloggen: "I morgon börjar skolan igen. Blandade känslor. Jag vill helst umågs med mina kompis hela livet ut, utan en massa plugg. Kan tänka mig gå i skolan, men gärna utan plugget (efter skolan). Men det är som det är, man får helt enkelt göra det bästa av saken!

Dessutom väntar roliga saker. Så som London o.s.v.

I helgen var jag på släkträff, har dock ingen aning om vart vi var. Träffade Elsa, Linnea, Agnes, Signe, Samuel, Gittan och alla andra härliga släktingar. Vi bestämde även att de skulle komma till oss i mitten av november. Närmare sagt den 14:e, samma dag som Jimmy Shoe släpps på hm. JAG SKA HA ETT PAR!

Idag jobbade jag på HIF tillsammans med Disa. Måste kolla upp vilka löner jag fått och vilka jag inte fått. Irriterande att jag inte alltid får lönes. men så är det. Det var VÄLDIGT trevligt att träffa Disa, prata. Jag har saknat alla personer från mange och det verkligen kände jag när jag träffade Disa. Vi snackade ca 1 timme efter att vi hade slutat, verkligen skönt att kunna snacka av sig.

I morogn ska jag vara med michelle (michellemunke.blogg.se) för er som vill läsa hennes blogg. En av mina närmsta vänner. Trevligt.

Nu vet jag inte om ni behöver veta mer. I morgon börjar skolan, ikväll lägger jag upp 2 alt. outfits till i morgon."

 

Jag stod även länge och funderade vilka kläder jag skulle ha första dagen i skolan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0