22 juli sommarlov 2008

Tisdag - Jobb, släktmiddag hos mormor& morfar.

Vi började sent idag på jobbet, skönt det även om jag somnade vid 12 dagen innan. Vi började i allafall vid 12, vi började sammarbeta på Hemköplistor. Sen var det lunch ganska tidigt, eftersom vi började sent. Käkade paj, muums.

Sen fortsatte jag & ringa på Hemköpslistor. Sen skulle vi hämta lite varor, men det gick galant eftet ett tag. Sen fortsatte vi ringa till klockan 6 då Julia skulle hem och jag på släktmiddag. Dock fick jag vänta i en halv timme, men det var skönt att vila.

Hemma hos mormor o morfar träffade jag - OINTRESSANT!!(Mormor, morfar, kattis, thommas, emma, julia, hanna, richard, maria o såklart min familj).

Vi fick kotlett med pommes och bearnesås (hur det nu stavas). Sen till efterrätt marängtårta, världens godiaste.

Sen ritade vi. Hahaha. Fortsatte på det jag gjorde på jobbet. Sen stack jag & Emma hem till helsingborg (Emma är min kusin från Stockholm). Vi stack hem till en kompis DIsa på tjejmiddag, mysigt mysigt.

Där var; (OINTRESSANT) Malin, Sara, Ellen, ELIN, Emma o Disa såklart! Sen kom även Darrell, Tobias & Gene.

Vi spelade ölspel med kortlek, hoppade studsmatta, gjorde gurkleken o.s.v.

Sen stack jag & Emma hem vid 20 i 1, peppe hämtade oss. Så kollade vi på "A cup of love" och snackade lite om allt möjligt som berör oss.

Puss på Emma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0