22 augusti sommarlov 2009

Lördag - idag åkte jag, mamma och pappa på släktträff, släkten på pappas sida. Jag somnade på vägen upp och väktes av att några av mina nästkusiner stod vid bilruta och snackade med mamma och pappa. Vi parkerade bilen och lastade in vår pakning i vårt rum. Sedan var det dags för tipspromenad, jag gick tillsammans med Elsa och det var frågor om släkten. Det var även föreläsning om släktingarna o.sv. Sedan gjorde vi vid oss och tog bilder med de olika släktträden. Jag kommer från Ernst släkt och det säger inte er ett piss. Sedan stack vi upp till ett hus där vi åt middag, det blev pannbiff. Det var gott. Mamma o Pappa hade innan tagit en fördrink med Karl-Johan min syssling. Sedan efter middagen stack vi ner och sov.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0