21 juni sommarlov 2009

Söndag.

Jag tänkte ha söndagen till att städa eftersom sommarrean började på måndagne och jag ville ha hela måndagen till att shoppa. Det vart fint väder så jag och mamma stack ner till Pålsjöbaden och solade. Jag läste på min bok "Pojken som inte fanns" av David Pelzer (Stavas det så?).

På kvällen stack jag, Emma och Sara ner till stranden för att grilla. Men vi var inte på stranden fråns vid 10 tiden och vid hade bara choklad vi kunde grilla så vi sket i att grilla och snackade istället och åt godis och drack läsk. Vi satt där till solnedgången tills Sara vart tvungen att gå hem då hon skulle jobba dagen efter. Jag och emma stannade.

Efter någon timme blev det kallt och mörkt men innan vi stack fotade vi lite och snackade. På vägen hem skulle vi se om vi hittade kundvagnen vi hade hittat på vägen dit och det gjorde vi. Så vi tog med den hem (vi hade inte tagit den från en affär, det vart en gammal väla-kundvagn).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0