21 juli sommarlov 2009

Tisdag - Stockholm

Vi stack in till stockholm vid 12 tiden efter att ha ätit en typisk stockholm frukost på sommaren. Vi gick vid stureplan och in mot nk. Jag stannade på mathilde och handlade en odd molly kofta och ett par odd molly strumpor och ett jättefint linne.

Det började regna så vi satte oss på Mc Donalds och käkade sedan fortsatte vi vidare. Vid 5 tiden hade vi hunnit med nk också. Då satte vi oss i bilden och körde hem. Peppe stack till golfbanan och jag, mamma och pappa stack och handlade.

På kvällen åt vi oxfilé med bearne (???) sås. Gott gott gott!!! Jag kollade på en film Aston Kutcher. Helt ok film, lite speciellt. Handlade om en tjej han mötte på flygplatsen som möttes helt random ibland som till slut blev tillsammans. Hoppas nu itne att jag avslöjade förmycket! Sedan satt jag vid sms och snackade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0