21 juli sommarlov 2008

Måndag - jobb

Gick upp vid 9 som jag skulle, eftersom det var jobb. Gjorde vid mig och allt, precis som vanligt. Enda haken var att jag somnade klockan 3!!!

Ja... den sista siffran beskriver nog en hel del. Vi hade riktigt mysigt! Kul att träffa nytt folk! "Lärde känna" lite killar som ska börja samma klass som mig.

Sen stack jag & Julia i allafall till jobbet vid 11. Jobbade till klockan 4. Stack hem, kom hem vid 5, käkade mat. Kotlett m. potatis o. tzatsiki. Sen stack jag upp på Olympia. Jobb igen.

Vi fixade bland dynor o.s.v. Sen släppte vi in Exlusive. Sen kollade vi matchen. 2-0 till HIF!

Sen drog jag till en kompis Sara. Men eftersmo jag var trött sen gårdagen, alla andra hade redan satt igång o.s.v. så kom peppe & hämtade mig. Så nu jag ska ta en fram en riktigt mysig film och kolla på den!


Ha de!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0