20 juni sommarlov 2008

Midsommar 2008!

Hade satt mobilen på 8.50 eftersom vi kl.10 skulle klä midsommar"granen" som jag sa. Midsommarstången! Men jag & michelle var uppe ganska sent, dessutom vaknade michelle inte av klockan. Så jag stänge av den och vi vaknade runt 10. Vid halv 11 eller någon gång då gick vi till en av grannarna som ägen en stooor tomt där vi skulle klä midsommarstången, men den var redan klar. Så jag stack hem för att göra vid mig igen. Nu var klockan ca 12.

Jag plattade håret, sminkade mig, käkade lunch (sallad med kyckling & bacon). Sen vid 3 stack vi bort till grannarna med midsommarstången och dansade i en timme och fikade.

Sussane hade med sig kärleksmuffins och kanelbullar, mamma hade med sig orios & kaffe + saft. Vid halv 5 var pappa och jag tvugna att sticka hem eftersom vi skulle iväg till Valfridsson. Så då följde Emma, Sussane och Ina med. Inget kul utan oss (H) Hahaha.

Vi stack till valfridsson på knutkalas, vi tog med oss silltårta, vilket jag inte gillar "AT ALL". Vi käkade, jag paj och drack cider. Vi stack inom Caroline Tigerfeldt också, jag, Carro och Ella.

Senare cyklade jag hemmåt för att umågs med vänner. Folk kom hem till mig, vp och dricka :) Mys. Johan, Jag, Emma, Carro, Elin, Olivia, Ellen, Danne, Gutte, Albin, Linus, Henke m.fl.

Sen kollade jag och Emma vid halv 2 tiden när alla hade gått "The Nannys diares".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0